Organiser

Meld je nu aan

Organiser

VRIJWILLIGER · ELKE GEMEENTE

De campagnes van GroenLinks zijn gebaseerd op een simpel idee: Nederland veranderen kunnen we alleen samen. Nu hebben we jou nodig om als Organiser verder te bouwen aan onze beweging voor een duurzaam, sociaal en inclusief Nederland.

Een Organiser is een ambassadeur voor GroenLinks in een wijk, op een school of universiteit. Je bouwt een campagneorganisatie op grassroots-niveau en rekruteert en traint vrijwilligers voor campagneactiviteiten zoals mensen bellen, drukwerk verspreiden en - wanneer dat weer veilig kan - met bewoners in gesprek gaan. Daarmee zorg je niet alleen voor een hoge opkomst en geweldig resultaat bij de verkiezingen, maar verbind je ook Nederlanders van verschillende achtergronden. Zo maak je het verschil in jouw eigen stad.

Wat doe je als organiser?

• Je motiveert mensen voor de campagne van GroenLinks en bouwt een team van vrijwilligers 🤝
  • Je organiseert campagneactiviteiten om samen leden en vrijwilligers te bellen, gericht drukwerk te verspreiden in de stad en - wanneer dit weer veilig kan - huis-aan-huisgesprekken te voeren
  • Je werkt intensief samen met de campagneleider van GroenLinks in jouw stad

Wat vragen wij?

• Je hebt hart voor onze zaak en idealen 💚
  • Je kunt mensen enthousiasmeren, motiveren en organiseren, zowel face-to-face als online
  • Je bent proactief, communicatief vaardig, flexibel inzetbaar en werkt goed onder druk
  • Je bent beschikbaar voor campagneactiviteiten op veel zaterdagmiddagen in de maanden oktober 2020 t/m maart 2021 en onderhoudt ook tussendoor contacten 📈
  • Je bent gecommitteerd t/m de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart 2021 of langer

Wat bieden wij?

• Een trainingsdag over grassroots campagnevoeren 🎓

• Begeleiding en coördinatie van de campagneleider van GroenLinks in jouw stad

• Een platform om met andere Organisers te communiceren en van elkaar te leren

• Een unieke kans om ervaring op te doen in de meest innovatieve campagne van Nederland in een vanwege corona uitdagende tijd

• Een mooie mogelijkheid om veel mensen te leren kennen en jouw netwerk binnen GroenLinks uit te bouwen
  • Een leuke manier om jouw eigen stad beter te leren kennen
  • Een heerlijk gevoel en eeuwige roem na de verkiezingsoverwinning 🤩

GroenLinks streeft ernaar een inclusieve en diverse beweging te zijn. Wij verwelkomen mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, geboorteplaatsen, huidskleuren, geloofsovertuigingen, genders en seksuele voorkeuren. We zijn benieuwd naar jouw unieke perspectief, persoonlijke motivatie, kwaliteiten en ervaring. Wij moedigen iedereen die zich in het functieprofiel herkent aan om te solliciteren.

Ben jij klaar om mee te bouwen aan deze beweging?
Meld je dan nu aan als Organiser!

Vragen? Stuur een mailtje naar beweging@groenlinks.nl